Live a healthy life!

Αγγλική Γλώσσα (Δημοτικό)

Live a healthy life!

2 ώρες
Γενική περιγραφή περιεχομένου

Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, οι μαθητές μαθαίνουν τι πρέπει να κάνουν για να φροντίσουν τη στοματική τους υγιεινή και, γενικότερα, να υιοθετήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες.


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Σκοπός του παρόντος σεναρίου είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα στοματικής υγιεινής και υγιεινής διατροφής και να διδαχθούν τρόπους με τους οποίους θα εκφράσουν κανόνες οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να υιοθετήσουν και τα δύο .

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Δημοτικό
Θεματική Ταξινομία
Αγγλική Γλώσσα > Διατροφή και αγορά > Γραμματική (σημασία - χρήση - μορφή) >
Τύπος Διαδραστικότητας
Ενεργός μάθηση
Επίπεδο Διαδραστικότητας
υψηλό
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Brush, brush, brush your teeth!
15λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη
Hansel and Gretel: their new story
15λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη
Food words!
20λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη
The right kind of food
40λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη
Διδακτικοί Στόχοι
Να χρησιμοποιηθούν στοιχεία από ένα ελληνικό πολυμεσικό κείμενο σε ένα μήνυμα στα Αγγλικά
Να αποκτηθούν ικανότητες έκφρασης κανόνων ή μιας ηθικής/ κοινωνικής νόρμας
Να αποκτηθεί και να εμπεδωθεί λεξιλόγιο διατροφής καθώς και η χρήση των must/mustn't
Να υιοθετηθούν κανόνες στοματικής υγιεινής και υγιεινής διατροφής
Να συνδεθεί η διδασκαλία της Αγγλικής διαθεματικά με την Αγωγή Υγείας
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
υγιεινή διατροφή, στοματική υγιεινή, δόντια,
Υλικοτεχνική υποδομή
1 υπολογιστής ανά δύο μαθητές (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των υπολογιστών) ή προβολικό μηχάνημα

Δημιουργός Σεναρίου: ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΠΡΑΤΣΟΛΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΛΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΜΗΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Live a healthy life!» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).