Φάση Σεναρίου
Διαθεματική Ομάδα (Δημοτικό)
Αφόρμηση-Ερέθισμα
10λεπτά
Στην πρώτη φάση του εκπαιδευτικού σεναρίου προκαλείται ερέθισμα στους μαθητές με σκοπό την έξαψη της περιέργειας και της φαντασίας τους. Για τον λόγο αυτό ο εκπαιδευτικός προβάλλει μία σύντομη παρουσίαση στους μαθητές και στη συνέχεια διεξάγεται συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης σχετικά με τη σχέση της τέχνης με τα μαθηματικά.
Τέχνη και μαθηματικά
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΑΓΚΑΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΣΟΦΟΣ ΑΛΙΒΙΖΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Τέχνη και Μαθηματικά» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).