Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Παραλλαγές στη Δομή Επανάληψης

2 ώρες

Ασκήσεις

40λεπτά

Στη φάση αυτή οι μαθητές καλούνται να αντιμετωπίσουν ασκήσεις επίλυσης προβλημάτων με χρήση της ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ αλλά και δημιουργίας ισοδύναμων αλγόριθμων με ΟΣΟ και ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.


Μην εκπλαγείς αν διαπιστώσεις ότι η άσκηση λύνεται με περισσότερους από ένα τρόπους.


Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 1


Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 2


-


Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 3


-


Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 4


Μην εκπλαγείς αν διαπιστώσεις ότι η άσκηση λύνεται με περισσότερους από ένα τρόπους.


Άσκηση 1: Παρακολούθηση αλγόριθμου


Άσκηση 2: Παρακολούθηση αλγόριθμου


Άσκηση 4: Παρακολούθηση αλγόριθμου


Άσκηση 3: Παρακολούθηση αλγόριθμου


Άσκηση 5: Παρακολούθηση αλγόριθμου


Προσπάθησε να βρεις όλες τις διαφορετικές λύσεις.


Άσκηση: Προσομοίωση πληθυσμού


Δημιουργός Σεναρίου: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Παραλλαγές στη Δομή Επανάληψης» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
843