Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Ασκήσεις
40λεπτά
Στη φάση αυτή οι μαθητές καλούνται να αντιμετωπίσουν ασκήσεις επίλυσης προβλημάτων με χρήση της ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ αλλά και δημιουργίας ισοδύναμων αλγόριθμων με ΟΣΟ και ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.
Μην εκπλαγείς αν διαπιστώσεις ότι η άσκηση λύνεται με περισσότερους από ένα τρόπους.
Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 1
Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 2
-
Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 3
-
Ισοδυναμία της ΟΣΟ με τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ - Άσκηση 4
Μην εκπλαγείς αν διαπιστώσεις ότι η άσκηση λύνεται με περισσότερους από ένα τρόπους.
Άσκηση 1: Παρακολούθηση αλγόριθμου
Άσκηση 2: Παρακολούθηση αλγόριθμου
Άσκηση 4: Παρακολούθηση αλγόριθμου
Άσκηση 3: Παρακολούθηση αλγόριθμου
Άσκηση 5: Παρακολούθηση αλγόριθμου
Προσπάθησε να βρεις όλες τις διαφορετικές λύσεις.
Άσκηση: Προσομοίωση πληθυσμού
Δημιουργός Σεναρίου: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Παραλλαγές στη Δομή Επανάληψης» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).