Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 5 από 5 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Τα μοτίβα στην καθημερινή μας ζωή

Μαθηματικά (ΠΕ), Άλγεβρα, Αριθμητικά Μοτίβα

Από την έννοια της συνάρτησης στην έννοια της εξίσωσης

Μαθηματικά (ΠΕ), Άλγεβρα, Η έννοια της εξίσωσης

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές