Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 4 από 4 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Παρθενώνας, ο ναός της Αθηνάς

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Τέχνες (Αρχιτεκτονική, Κεραμική, Πλαστική, Ζωγραφική)

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές