Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 4 από 4 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανακύκλωση: Σκουπίδια...Τα άχρηστα που γίνονται χρήσιμα

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Τοπικό Περιβάλλον, Διαχείριση απορριμμάτων

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές