Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

"Μελετώ τους δεινόσαυρους"

Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Το παρόν ψηφιακό σενάριο στοχεύει στο να εντρυφήσουν τα παιδιά στο θέμα των δεινοσαύρων και κυρίως στη χρονολογική τους κατάταξη.

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

Τα παιδιά μελετούν και εμβαθύνουν το θέμα των δεινόσαυρων  μαθαίνοντας να κατατάσσουν τον καθένα ξεχωριστά στη χρονολογική περίοδο που ανήκε: Τριαδική, Ιουρασική και Κρητιδική.

 

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
60 λεπτά
Φάση 1: Τι ξέρουμε για τους δεινόσαυρους;
Χώρος Διεξαγωγής: Στη γωνιά της παρεούλας (ολομέλεια τάξης)
60 λεπτά
Φάση 2: Ας μάθουμε παίζοντας
Χώρος Διεξαγωγής: Γωνιά παρεούλας (ολομέλεια) - γωνιές υπολογιστών (τριάδες) - γωνιά εργασίας (τραπεζάκια)
60 λεπτά
Φάση 3: Κάνω λοιπόν για παλαιοντολόγος;
Χώρος Διεξαγωγής: Στις γωνιές των υπολογιστών (δυάδες) - γωνιά εργασίας (ατομικά)
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. Να συνειδητοποιήσουν την ύπαρξη των δεινοσαύρων ανάλογα την περίοδο
  2. Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των δεινοσαύρων και να τις πάρουν ως κριτήρια
  3. Να βρουν υποθέσεις/απαντήσεις για την εξαφάνιση των δεινοσαύρων
  4. Να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για τους δεινόσαυρους
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
δεινόσαυροι
νηπιαγωγείο
Φυσικό περιβάλλον
Ταξινόμηση
χρονική σειροθέτηση
Τ.Π.Ε.
προσχολική εκπαίδευση
Υλικοτεχνική υποδομή: 
Δύο υπολογιστές με σύνδεση στο διαδίκτυο, μηχάνημα προβολής, εκτυπωτής, φωτοτυπικό
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ (Εκπαιδευτικός)