Γαλλική Γλώσσα (Δημοτικό)
Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Βρίσκεστε για διακοπές με την οικογένειά σας στη Μαδαγασκάρη. Ένα πρωί αποφασίζετε να πάτε για βαρκάδα στη θάλασσα. Για κακή σας τύχη, ο δυνατός άνεμος σάς παρασέρνει και ναυαγείτε σε ένα άγνωστο νησί. Συναντάτε μία ομάδα ντόπιων του νησιού οι οποίοι θα σας κρατήσουν μαζί τους μέχρι να φθάσει η οικογένειά σας. Θα είναι πολύ φιλόξενοι μαζί σας και θα σας προσφέρουν πρωινό και μεσημεριανό.

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο ακολουθεί προδιαγραφές μάθησης οι οποίες βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με τους γενικούς και ειδικούς στόχους του ΑΠΣ γαλλικής γλώσσας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ακολουθεί τις διδακτικές αρχές του ενιαίου ΠΣ-ΞΓ και εναρμονίζεται με το επίπεδο γλωσσομάθειας Α1 όπως αυτό καθορίζεται από το CECRL.

Με την ολοκλήρωση του σεναρίου αναμένεται οι μαθητές να αναπτύξουν διαπολιτισμική επικοινωνιακή ικανότητα μέσα από την καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι σε ένα διαφορετικό πολιτισμό, όπως είναι ο γαλλόφωνος πολιτισμός της Νήσου Ρεϋνιόν (La Réunion) προωθώντας με τον τρόπο αυτό τη διαπολιτισμική συνείδηση. Παράλληλα επιδιώκεται να αναπτύξουν λεξιλογική δεξιότητα αναφορικά με τις ημέρες της εβδομάδας και τη διατροφή, καθώς και να κατακτήσουν τη γλωσσική “μικρο-λειτουργία” “εκφράζω τις προτιμήσεις μου” ώστε να είναι ικανοί να πραγματώσουν γλωσσικές επικοινωνιακές δραστηριότητες σε επίπεδο κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου.

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
35 λεπτά
Φάση 1: Περιπλάνηση στο άγνωστο νησί.
Χώρος Διεξαγωγής: αίθουσα με η/υ ή tablets
35 λεπτά
Φάση 2: Παρέα με τους καινούριους φίλους.
Χώρος Διεξαγωγής: αίθουσα με η/υ ή tablets
35 λεπτά
Φάση 3: Ώρα να φύγω.
Χώρος Διεξαγωγής: αίθουσα με η/υ ή tablets
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. μαθαίνω τις ημέρες της εβδομάδας
  2. μαθαίνω ονομασίες φαγητών και ροφημάτων
  3. μαθαίνω να εκφράζω προτίμηση για φαγητά και ροφήματα (j'aime, je préfère)
  4. ευαισθητοποιούμαι στην ύπαρξη ενός όχι τόσο γνωστού γαλλόφωνου πολιτισμού εκτός Ευρώπης
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
φαγητά/ροφήματα
ημέρες
προτιμήσεις
La Réunion
Υλικοτεχνική υποδομή: 
αίθουσα με η/υ ή tablets
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΤΣΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΝΑΤΣΗ ΧΑΙΔΩ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΡΟΣΚΟΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ (Συντονιστής)