Γαλλική Γλώσσα (Δημοτικό)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Où est Biscotte?

Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Ο διάσημος επιθεωρητής Renard καλείται να λύσει το μυστήριο της εξαφάνισης της γάτας Biscotte που κατοικεί στο Στρασβούργο με το αφεντικό της, την κυρία Bonnet. Ο ίδιος χρειάζεται όμως βοηθούς-ντετέκτιβ για τη διεξαγωγή της έρευνας. Σας προτείνει να αυτο-παρουσιαστείτε προκειμένου να προσληφθείτε ως ντετέκτιβ. Για να λυθεί το μυστήριο, ο επιθεωρητής Renard παίρνει κατάθεση τόσο από την κυρία Bonnet, όσο και από τους γείτονες. Εσείς, με τη σειρά σας, πρέπει να βοηθήσετε το Renard έτσι ώστε να ανακαλύψει την πιθανή διαδρομή που ακολούθησε η Biscotte φεύγοντας από το σπίτι.

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

 Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο ακολουθεί προδιαγραφές μάθησης οι οποίες βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με τους γενικούς και ειδικούς σκοπούς του ΑΠΣ γαλλικής γλώσσας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ακολουθεί τις διδακτικές αρχές του ενιαίου ΠΣ-ΞΓ και εναρμονίζεται με το επίπεδο γλωσσομάθειας Α1, όπως αυτό καθορίζεται από το CECRL.

Με την ολοκλήρωση του σεναρίου αναμένεται οι μαθητές να αναπτύξουν διαπολιτισμική επικοινωνιακή ικανότητα μέσα από την καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στο γαλλικό πολιτισμό του Στρασβούργου προωθώντας με τον τρόπο αυτό τη διαπολιτισμική συνείδηση. Παράλληλα επιδιώκεται να αναπτύξουν λεξιλογική δεξιότητα αναφορικά με τη θεματική “τα μέρη της πόλης” καθώς και γλωσσικές δεξιότητες αναφορικά με τη χρήση του article défini contracté. Επίσης, επιδιώκεται να κατακτήσουν τις γλωσσικές “μικρο-λειτουργίες” “παρουσιάζω τον εαυτό μου”, “παρουσιάζω ένα ζώο” και “κατευθύνω/οδηγώ μέσα στην πόλη” ώστε να είναι ικανοί να πραγματώσουν γλωσσικές επικοινωνιακές δραστηριότητες σε επίπεδο κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου.

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
45 λεπτά
Φάση 1: Η εξαφάνιση της Biscotte.
Χώρος Διεξαγωγής: σχολική αίθουσα με η/υ ή tablets
45 λεπτά
Φάση 2: Η έρευνα αρχίζει.
Χώρος Διεξαγωγής: σχολική αίθουσα με η/υ ή tablets
45 λεπτά
Φάση 3: Θα βρεθεί τελικά η Biscotte;
Χώρος Διεξαγωγής: σχολική αίθουσα με η/υ ή tablets
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. μαθαίνω να παρουσιάζω τον εαυτό μου
  2. μαθαίνω να παρουσιάζω ένα ζώο
  3. μαθαίνω να κατανοώ οδηγίες και κατευθύνσεις μέσα στην πόλη
  4. μαθαίνω να χρησιμοποιώ σωστά την πρόθεση à για να δείχνω κατεύθυνση
  5. εξοικειώνομαι με το χάρτη του Στρασβούργου και εντοπίζω τα κυριότερα αξιοθέατα της πόλης
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
παρουσιάζω τον εαυτό μου
παρουσιάζω ένα ζώο
ρήμα aller
πρόθεση à
μέρη πόλης
Strasbourg
Υλικοτεχνική υποδομή: 
αίθουσα με η/υ ή tablets
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΤΣΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΝΑΤΣΗ ΧΑΙΔΩ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΡΟΣΚΟΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ (Συντονιστής)