Αγγλική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Nutrition facts & Food Labels

Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Παίρνουμε αρκετό σίδηρο και ασβέστιο; Πόσα Ω3 λιπαρά οξέα προσλάβαμε σήμερα; Πόση πρωτεΐνη έχει ένα πορτοκάλι; Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα που άπτονται της θρεπτικής σύστασης των τροφών είναι το αντικείμενο αυτού του σεναρίου γιατί η έγκυρη πληροφόρηση στο συγκεκριμένο θέμα είναι η πλέον πολύτιμη γνώση όσον αφορά την πρόσληψη της τροφής μας.

 

Μέσα από τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και την ομαδοκεντρική εργασία οι μαθητές παίρνουν τα κατάλληλα ερεθίσματα για να μάθουν να ερευνούν το θέμα της διατροφής και να ανακαλύπτουν μόνοι τους τις απαντήσεις.

 

Οι παραπομπές σε αυθεντικές αγγλόφωνες πηγές τους εισάγουν σε πραγματικά περιβάλλοντα μάθησης όπου με τη χρήση της Αγγλικής γλώσσας οι μαθητές βρίσκουν τις πληροφορίες που σχετίζονται με το αντικείμενο της ερευνάς τους.

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

Η θρεπτική σύσταση των τροφών αποτελεί μια πολύ σημαντική πτυχή της διατροφής μας στην οποία δεν δίνεται η πρέπουσα σημασία.

 

 

Το σενάριο αυτό καλεί τους μαθητές να ευαισθητοποιηθούν και να εμβαθύνουν στο θέμα αυτό. Μέσα από την συνεργασία σε ομάδες θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν παρουσιάσεις οι οποίες μπορούν να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του σχολείου και να λειτουργήσουν ως ερέθισμα για τους συμμαθητές και συνομηλίκους τους το οποίο θα τους παρακινήσει να ερευνήσουν και αυτοί το θέμα.

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
45 λεπτά
Φάση 1: Reading food labels
Χώρος Διεξαγωγής: Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
45 λεπτά
Φάση 2: Creating a presentation - Presenting the findings
Χώρος Διεξαγωγής: Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Αίθουσα προβολών
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. Να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες και την επικοινωνιακή τους ικανότητα στην αγγλική γλώσσα.
  2. Να κατανοούν και να παράγουν δομημένο προφορικό και γραπτό λόγο στην Αγγλική γλώσσα.
  3. Να χρησιμοποιούν Νέες Τεχνολογίες για αναζήτηση, αξιολόγηση, σύνθεση και παρουσίαση των πληροφοριών.
  4. Να αναπτύξουν στρατηγικές επιτυχούς συμμετοχής σε συζητήσεις και υποστήριξης των θέσεών τους.
  5. Να εξοικειωθούν με μια βάση δεδομένων και να διευρύνουν τον ορίζοντα των γνώσεών τους.
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
αγγλική γλώσσα
ΤΠΕ
πολυμέσα
Υλικοτεχνική υποδομή: 
Η/Υ, διαδίκτυο, Προβολή Παρουσίασης
Δημιουργός Σεναρίου: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)