

Γενική περιγραφή περιεχομένου:
Τα παιδιά καλούνται να παρατηρήσουν πίνακες ζωγραφικής με θέμα την άνοιξη γνωστών ζωγράφων και με αφορμή αυτούς εκφράζονται δημιουργικά.
Εκπαιδευτικό Πρόβλημα:
Το σενάριο διαπραγματεύεται την "άνοιξη". Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα έργα γνωστών ζωγράφων που ζωγράφισαν την άνοιξη, συνειδητοποιούν την αξία των έργων τέχνης και αποκτούν θετική στάση απέναντι στη ζωγραφική και την τέχνη. Στη συνέχεια καλούνται να εκφραστούν δημιουργικά και να αναπτύξουν τη φαντασία τους φτιάχνοντας τα δικά τους έργα στον Η/Υ.
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Διδακτικοί Στόχοι:
- Να αναπτύξουν την παρατηρητικότητά τους
- Να εκφραστούν δημιουργικά μέσω της ζωγραφικής
- Να οργανώσουν και να μιλήσουν για τα έργα τους
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου:
πίνακες ζωγραφικής
άνοιξη
έκφραση-δημιουργία
Υλικοτεχνική υποδομή:
ηλεκτρονικός υπολογιστής, προβολικό μηχάνημα
Πνευματικά δικαιώματα ή άλλοι αντίστοιχοι περιορισμοί:
Εικόνα σεναρίου:" Στεφάνι από τριαντάφυλλα" του Πιέρ Ρενουάρ
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΙΡΗΝΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΤΣΑΚΩΝΑ (Εκπαιδευτικός)