Μέσα από τη γειτονιά του χθες ανακαλύπτω τη γειτονιά του σήμερα
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Το παρόν σενάριο εστιάζει στη γνωριμία και ένταξη των παιδιών στο εγγύς κοινωικό τους πλαίσιο. Οι δράσεις που αναπτύσσονται αφορούν στην εξοικείωση των παιδιών με γεωγραφικά και ιστορικά δεδομένα, προκειμένου να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση και κατανόηση του περιβάλλοντος της γειτονιάς.

Στο παρόν σενάριο, μέσα από διαδικασίες ερευνητικής δράσης (προβληματισμός-υπόθεση-διερεύνηση-επαλήθευση ή διάψευση) τα παιδιά ενθαρρύνονται να ανακαλύψουν το εγγύς ανθρωπογενές περιβάλλον τους και πιο συγκεκριμένα τη γειτονιά τους και να την αντιμετωπίσουν ως ένα δυναμικό αντικείμενο μάθησης.
1) Αλμύρα-Μεταλληνού, Α. (2001). "Το Νέο Φάληρο και ο πολιούχος του". Προσωπική έκδοση
2) Πανδή-Αγαθοκλή, Β. (2001). Η ιστορία του Νέου Φαλήρου μέσα από τους δρόμους του. Εκδ. ΟΜΒΡΟΣ και ΧΕΝ Ν. Φαλήρου.
Επιπλέον αξιοποιήθηκαν σχετικές με το θέμα εικόνες από τις ακόλουθες ηλεκτρονικές πηγές:
ΑΚΤΑΙΟΝ: http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/aktaion660.jpg και http://nv-artwork.gr/wp-content/uploads/2013/12/Aqua-Aktaion-1.jpg
ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ: http://www.olympiacos.org/sites/default/files/imagecache/stadium_slider1/1011866715-15785.jpg
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: http://2dim-greven.gre.sch.gr/images/nikolaou%20%286%29.jpg
ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΣΑΠ: http://1.bp.blogspot.com/-9OjSIoucsDA/Ukk6g3DZKUI/AAAAAAAAAmc/UTgLKA8kIzU/s1600/scan0012.jpg
ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ http://www.fortunegreece.com/wp-content/uploads/2013/11/27/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BD%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF-640x400.jpg
ΚΕΡΑΜΠΟΙΕΙΑ ΔΗΛΑΒΕΡΗ http://www.halkidona.gr/wp-content/uploads/2010/03/dil51.jpg
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ: http://sup.kathimerini.gr/kathimerini/news/economy/construction_35x22_01.jpg
Στο βίντεο που δημιουργήθηκε αξιοποιήθηκε ως μουσική επένδυση το τραγούδι J'y Suis Jamais - Alle του Grassskirt από το Compact Disc 1 Fairy Tales
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΛΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΤΣΑΛΑΓΙΩΡΓΟΥ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)