
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)

Γενική περιγραφή περιεχομένου:
Το παρόν σενάριο στοχεύει στην κατανόηση από μέρους των παιδιών, του κύκλου του νερού και των σταδίων που χαρακτηρίζουν το φυσικό αυτό φαινόμενο, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.
Εκπαιδευτικό Πρόβλημα:
Σκοπός του παρόντος διδακτικού σεναρίου είναι η κατανόηση από μέρους των παιδιών του φαινομένου του κύκλου του νερού ή αλλιώς του υδρολογικού κύκλου, που λειτουργεί εδώ και δισσεκατομμύρια χρόνια.
Το νερό αποτελεί ένα από τα πιο προσφιλή και οικεία θέματα των μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο, που δίνει πολλές ευκαιρίες διερεύνησης, παρατήρησης, δράσης/παιχνιδιού και ευαισθητοποίησης.
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Διδακτικοί Στόχοι:
- Να γνωρίσουν τα παιδιά και να κατανοήσουν τον κύκλο του νερού
- Να γνωρίσουν τις καταστάσεις του νερού
- Να εξοικειωθούν με το πείραμα
- Να γνωρίσουν έναν άλλον τύπο γραφής του νερού
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου:
νερό
κύκλος νερού
νηπιαγωγείο
ποτάμι
πείραμα
ΤΠΕ
Υλικοτεχνική υποδομή:
Ηλεκτρονικός υπολογιστής, σύνδεση στο διαδίκτυο
Πνευματικά δικαιώματα ή άλλοι αντίστοιχοι περιορισμοί:
Αναφέρονται οι πηγές και τα δικαιώματα σε κάθε εικόνα του σεναρίου. Η κεντρική εικόνα προέρχεται από προσωπικό αρχείο.
Δημιουργός Σεναρίου: ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ-ΛΙΝΑ ΒΑΛΣΑΜΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΤΣΑΛΑΓΙΩΡΓΟΥ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΤΣΑΛΑΓΙΩΡΓΟΥ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)