

Το διδακτικό σενάριο εστιάζει στο έργο του Άντυ Γουόρχολ και την τεχνική της μεταξοτυπίας με την οποία ο καλλιτέχνης δημιουργεί τα πορτρέτα προσωπικοτήτων της εποχής του. Στο πλαίσιο αυτό, αναπτύσσουμε μια δράση όπου οι μαθητές καλούνται να πειραματιστούν με μια φωτογραφία του προσώπου τους ψηφιακά και εικαστικά. Στη συνέχεια εξελίσσουμε τη δράση σε ένα σύγχρονο "ομαδικό πορτρέτο" που εμπνέεται από το στιλ και τις αναζητήσεις της Ποπ-αρτ, συσχετίζοντάς το με ανάλογα παραδείγματα (ομαδικών πορτρέτων) από την Ιστορία της Τέχνης.
Η προτεινόμενη θεματολογία εκσυγχρονίζει την αντίληψη των μαθητών ως προς την έννοια του πορτρέτου, τοποθετώντας το στην αισθητική της Ποπ-αρτ και συνδέοντάς το με την Ιστορία της Τέχνης. Χρησιμοποιεί αποτελεσματικά την παραδοσιακή εικαστική πράξη με υλικά χρώματα, εξίσου με την ψηφιακή δράση μέσω προγράμματος επεξεργασίας εικόνας.
- Να κατανοήσουν τις μορφολογές επιλογές του έργου του Γουόρχολ.
- Να αναπτύξουν δεξιότητες ψηφιακής επεξεργασίας σχεδίου και χρώματος - ψηφιακή σύνθεση.
- Να εφαρμόσουν τους βασικούς χρωματικούς κανόνες από το έργο του Γουόρχολ.
- Να συνεργάζονται για την σύνθεση επιμέρους ατομικών εργασιών (πορτρέτων) σε ενιαίο ομαδικό πορτρέτο.
- Να γνωρίσουν σημαντικούς σταθμούς του ατομικού και ομαδικού πορτρέτου από την Ιστορία της Τέχνης.
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΡΤΣΑΚΑ ΕΛΕΝΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (Συντονιστής)