Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)
Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο σε ομάδες
Οι μαθητές χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης και επισκέπτονται ιστοσελίδες Πανεπιστημίων και περιβαλλοντικών οργανώσεων. Με τη χρήση του διαδικτύου διερευνούν τις πηγές ρύπανσης, τα είδη των ρυπαντών και τις επιδράσεις τους.
Αρχικά οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε ομάδες των 2 ατόμων για να ανακαλύψουν διάφορες μορφές ρύπανσης. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες μορφές ρύπανσης που περιμένουμε να μας αναφέρουν οι μαθητές
o Ηχορύπανση
o Φωτοχημική ρύπανση
o Όξινη βροχή
o Ευτροφισμός
o Ηλεκτρομαγνητική ρύπανση
o Ρύπανση στερεών αποβλήτων
o Ραδιενεργά κατάλοιπα
o Ρύπανση από βαρέα μέταλλα
o Ρύπανση υδροφόρων οριζόντων
Εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για το διαμοιρασμό των πληροφοριών που θα συλλεχθούν:
κοινωνικά δίκτυα
ιστολόγια (blogs)
Έγγραφα google (drive.google.com)
www.youtube.com - βίντεο με τη συλλογή των φωτογραφιών που συνέλεξαν
Ανησυχία για τις συνέπειες της ατμοσφαιρικής ρύπανσης
Παράδειγμα ρύπανσης στη χώρα μας
Δημιουργός Σεναρίου: ΦΩΤΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΝΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)