Φάση Σεναρίου

Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)

Ανακαλύπτοντας μορφές ρύπανσης του περιβάλλοντος μέσω του διαδικτύου

3 ώρες

Παρουσίαση των αρχικών ευρημάτων

25λεπτά

Στη συγκεκριμένη φάση παρουσιάζονται στην τάξη και συζητούνται σύντομα τα βασικά προβλήματα που εντοπίστηκαν από τις ομάδες μαθητών στην προηγούμενη φάση.

Μέσα από τη συζήτηση μπορούν να προκύψουν ενδιαφέρουσες ιδέες και προβληματισμοί. Τα βασικά αποτελέσματα των συζητήσεων μπορούν να καταγραφούν και να διαμοιραστούν με τον ίδιο τρόπο που μοιράστηκαν τα αποτελέσματα της προηγούμενης φάση (π.χ. με αναρτήσεις σε κάποιο blog).

Στη συνέχεια θα γίνει χωρισμός των μαθητών σε ομάδες των 2-3 ατόμων και θα τους ανατεθεί η μελέτη μιας ή δύο μορφών ρύπανσης για περαιτέρω μελέτη, συλλογή και παρουσίαση πολυμεσικού υλικού.

 

 


Δημιουργός Σεναρίου: ΦΩΤΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΝΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Ανακαλύπτοντας μορφές ρύπανσης του περιβάλλοντος μέσω του διαδικτύου» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
1016