Φάση Σεναρίου

Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)

«Με ληρολογήματα και χαϊκού στης φαντασίας τα στενά και στις γωνιές του παιδικού νου»

3 ώρες

Εικονογράφηση των limericks του Γιώργου Σεφέρη.

30λεπτά

Η τρίτη φάση του σεναρίου προέκυψε ύστερα από σχετικό σχόλιο δύο νηπίων σχετικά με την ασπρόμαυρη εικονογράφηση των ληρολογημάτων του Γιώργου Σεφέρη από τον ίδιο τον ποιητή. Πρότειναν να ζωγραφίσουν και εκείνα τα ληρολογήματα του Σεφέρη, δίνοντας τη δική τους εικαστική εκδοχή και προσθέτοντας χρώμα. Δημιουργήθηκαν για τον λόγο αυτό από την εκπαιδευτικό της τάξης φύλλα εργασίας ελεύθερης εικαστικής δημιουργίας (βλ.παρακάτω) και το κάθε παιδί επέλεξε να εικονογραφήσει 2 από τα ληρολογήματα που είχαμε διαπραγματευθεί στις δύο προηγούμενες φάσεις του σεναρίου. Στο τέλος της παρούσας φάσης, κάθε παιδί σχολίασε και εξήγησε την εικαστική απόδοση των ληρολογημάτων που είχε επιλέξει.


Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.


Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.


Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.


Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.


Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.


Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.


Δημιουργός Σεναρίου: Σουλτάνα Μάνεση (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο ««Με ληρολογήματα και χαϊκού στης φαντασίας τα στενά και στις γωνιές του παιδικού νου»» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1661