Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Γυμνάσιο)
Επεξεργασία και ολοκλήρωση του βίντεο
50λεπτά
Φύλλα Εργασίας
8_tips.pdf
Σε αυτή τη φάση, συνδέουμε όλα τα πολυμεσικά στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει (εικόνα, βίντεο, ήχος), τα τοποθετούμε στον χρονοδιάδρομο του προγράμματος επεξεργασίας και κάνουμε την τελική σύνθεση.
Για την επεξεργασία του βίντεο, ακολουθήστε τα πιο κάτω βήματα:
Βήμα 1 - Επιλογή λογισμικού επεξεργασίας
Βήμα 2 - Επιλογή ρυθμίσεων του έργου
Βήμα 3 - Εισαγωγή και οργάνωση των πολυμεσικών στοιχείων στο πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο
Βήμα 4 - Ξεσκαρτάρισμα του πρωτογενούς υλικού (footage) - Επιλέγουμε το υλικό που θα κρατήσουμε από όλες τις λήψεις.
Βήμα 5 - Σύνθεση της ταινίας στη λωρίδα του χρόνου (timeline) αξιοποιώντας τα εργαλεία επεξεργασίας, εφέ και μεταβάσεις
Βήμα 6 - Μοντάζ ήχου
Βήμα 7 - Εξαγωγή της ταινίας και ρυθμίσεις εξαγωγής της ταινίας
Πριν ξεκινήσετε την επεξεργασία του βίντεο:
- Μελετήστε τις 8 συμβουλές και δείτε ένα-ένα τα αντίστοιχα βίντεο στο Φύλλο εργασίας 1 (αρχείο 8_tips).
- Δείτε τα 8 βίντεο συγκεντρωμένα. Βρίσκονται στο διαδραστικό βίντεο "Συμβουλές για βελτιωμένη παραγωγή βίντεο".
- Δείτε το διαδραστικό βίντεο "Οδηγός μάθησης (tutorial) για επεξεργασία βίντεο" αν έχετε προηγούμενη εμπειρία στην επεξεργασία βίντεο. Το βίντεο αυτό απευθύνεται μόνο σε μαθητές που έχουν ήδη δημιουργήσει το πρώτο τους βίντεο και επιθυμούν να εξελίξουν τις τεχνικές επεξεργασίας του.
Οδηγός μάθησης (tutorial) για επεξεργασία βίντεο Διευκρίνιση
Επεξεργασία βίντεο (μοντάζ) από την Εκπαιδευτική ΡαδιοΤηλεόραση
Το βίντεο αύτο απευθύνεται σε μαθητές που έχουν ήδη δημιουργήσει το πρώτο τους βίντεο και επιθυμούν να εξελίξουν τις τεχνικές επεξεργασίας του
Συμβουλές για βελτιωμένη παραγωγή βίντεο Διευκρίνιση
Μελετήστε μια σειρά συμβουλές (tips) για βελτιωμένη παραγωγή βίντεο, όπως αυτές διατυπώθηκαν στα σεμινάρια που διοργάνωσε η Εκπαιδευτική ΡαδιοΤηλεόραση με τίτλο "Αναπτύσσοντας ντοκιμαντέρ στα σχολεία", 5-7 Απριλίου 2013 στην Αθήνα και 22-25 Νοεμβρίου 20
Δημιουργός Σεναρίου: Σοφία Παπαδημητρίου (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Δημιουργία Βίντεο στο School-Lab» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.