Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων (Γενικό Λύκειο)
Αξιολόγηση
20λεπτά
Στην προσπάθεια να φανεί τι βίωσαν τα παιδιά από τη δράση, ο εμψυχωτής συζητάει μαζί τους, ζητώντας τη γνώμη τους για όσα συνέβησαν και για όσα οδήγησαν τη Χαδούλα σε αυτές τις πράξεις.Προσπαθεί να τα κάνει να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και το πώς βλέπουν αυτήν τη γυναίκα.Θεωρούν ότι είναι ψυχικά ασταθής ή ασθενής; Πιστεύουν ότι είναι θύμα μιας συγκεκριμένης κοινωνικής κατάστασης; Όλοι όσοι έχουν ζήσει σε παρόμοιες κατατάστεις και εποχές κατέληξαν να είναι φονιάδες; Πώς αντιλαμβάνονται το "ψήλωσε ο νους της"΄; Ως επιστέγασμα δίνει τρία φύλλα εργασίας. Κάθε παιδί θα επιλέξει αυτό που θέλει να επεξεργαστεί. Η εργασία θα εκπονηθεί εκτός σχολικού ωραρίου και θα παραδοθεί στον εμψυχωτή.
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΑΖΑΝΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Η διερευνητική δραματοποίηση ως μέσο προσέγγισης της λογοτεχνίας» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.