Φάση Σεναρίου

Μουσική (Γυμνάσιο)

Οστινάτο

2 ώρες

Αφόρμηση- Βλέπω και παρατηρώ

5λεπτά

Οι μαθητές εισάγονται στην έννοια του οστινάτο παρατηρώντας μοτίβα στην τέχνη της ζωγραφικής και της υφαντικής. Στη συνέχεια αναφέρουν πού αλλού συναντούμε μοτίβα (κοσμήματα, μουσική, διακόσμηση, προσωπικά μας αντικείμενα κλπ.).


Μοτίβο - Oστινάτο

Πηγή: http://blogs.sch.gr/8gymioaneikastika/2013/04/23/%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%AF%CE%B2%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE/

Κοίταξε προσεκτικά τα σχέδια της εικόνας: Πώς συνδέονται μεταξύ τους;
Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα και την περιγράφουν. Αφού παρατηρήσουν και τις υπόλοιπες, εξάγουν συμπεράσματα.

Μοτίβο - οστινάτο

Τα μοτίβα περιέχονται στο Βιβλίο Μαθητή, Μουσική Α΄ Γυμνασίου, σελ. 28.

Παρατήρησε τις εικόνες: Πώς συνδέονται τα σχέδια και τα χρώματα μεταξύ τους;
Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα και την περιγράφουν. Στη συνέχεια, παρατηρούν και τις τρεις εικόνες και εξάγουν συμπεράσματα.

Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΕΡΑΚΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΕΡΠΕ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΔΑΛΙΑΝΟΥΔΗ ΕΙΡΗΝΗ(ΡΕΝΑΤΑ) (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Οστινάτο» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
2261