Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Δημοτικό)
Σχεδιασμός δραστηριοποίησης ομάδων
Στη 2η φάση οι ομάδες καλούνται να διερευνήσουν σε βάθος μία υπό μελέτη θεματική ενότητα του μαθησιακού αντικειμένου.
Οι θεματικές ενότητες του μαθησιακού αντικειμένου:
- ΝΕΡΟ, ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ
- ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ-ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- ΡΥΠΑΝΣΗ/ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ
- ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Αρχική διερευνητική μελέτη θέματος
Στους μαθητές δίνεται ένας φάκελος ο οποίος περιέχει τα εξής απαραίτητα στοιχεία:
αρχικό φύλλο με χρήσιμες οδηγίες και πληροφορίες για τη δραστηριοποίηση των μαθητών, σύμφωνα με
- τις οδηγίες καλούνται να διερευνήσουν ένα πρόβλημα και μετέπειτα να προτείνουν τη λύση ή τις λύσεις του προβλήματος αυτού
- χρήσιμα links, για να οδηγηθούν σε αυτοκαθοδηγούμενη ιστοεξερεύνηση και να συλλέξουν το απαραίτητο πληροφοριακό υλικό
- ψηφιακό υλικό με τους απαραίτητους γραμματικούς και συντακτικούς κανόνες για την ορθή χρήση της γλώσσας μέσα σε ένα επικοινωνιακό περιβάλλον.
Σχέδιο δραστηριοποίησης – μελέτης θέματος
Η κάθε ομάδα αφού μελετήσει το υλικό που της δίνεται καλείται να οργανώσει τις δραστηριότητές της και πως θα παρουσιάσει τη δική της ερευνητική μελέτη.
Εννοιολογική χαρτογράφηση – παρουσίαση θέματος
Η κάθε ομάδα καλείται να συντάξει το δικό της εννοιολογικό χάρτη και μετέπειτα να προβάλλει και να παρουσιάσει το σχέδιο δράσης της.
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΕΙΛΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)