Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Δημοτικό)
Υλοποίηση δραστηριοτήτων
45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fylla_ergasias_omadon.docx
Στην 3η φάση του διδακτικού μοντέλου οι μαθητές των ομάδων υλοποιούν μέσα σε ένα επικοινωνιακό περιβάλλον μάθησης τις δραστηριότητες που είχαν αποφασίσει στην προηγούμενη φάση.
Οι μαθητές εντάσσονται σε μια διαδικασία όπου η μάθηση εστιάζει σε τέσσερα βασικά γλωσσικά επίπεδα:
- Στην κατανόηση προφορικού λόγου
- Στην παραγωγή προφορικού λόγου
- Στην κατανόηση γραπτού λόγου
- Στην παραγωγή γραπτού λόγου
Επιπρόσθετα, οι τέσσερις αυτές βασικές γλωσσικές δεξιότητες εμπλέκονται και με την έντυπη γλωσσική κατανόηση και παραγωγή.
Οι δραστηριότητες ακολουθούν τα εξής βήματα:
- Επεξεργασία έντυπου και ψηφιακού πληροφοριακού υλικού
- Κατανόηση ορισμών, φαινομένων, εννοιών που συνδέονται άμεσα με το υπό διερεύνηση θέμα
Καταγραφή αιτιών, συνεπειών και τρόπων
- αντιμετώπισης του προβλήματος
Παρουσίαση και διάχυση των πληροφοριών
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
Ερώτηση 5
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΕΙΛΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Οι μικροί περιβαλλοντολόγοι αναλαμβάνουν δράση» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.