Φάση Σεναρίου

Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project (Δημοτικό)

Λαθεύοντας ιστορίες

3 ώρες

Εφαρμογή και Ανάλυση

60λεπτά
Φύλλα Εργασίας
efarmogi_kai_analysi.docx

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ3) Οι μαθητές επιλέγουν και διαβάζουν ένα αγαπημένο τους παραμύθι(για παράδειγμα το Μόγλη). Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες, τους δίνονται ρόλοι (εικονογράφος ,συγγραφέας,επιμέλεια, παρουσίαση κ.τ.λ.) και η κάθε ομάδα γράφει τη δική της εκδοχή του παραμυθιού που διάβασαν(Ο Μόγλης), πάνω στο πρότυπο που ήδη έχουν διαβάσει (Ο Κοντορεβιθούλης), δηλαδή ανακατεύουν τις δύο ιστορίες.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ4) Στη συνέχεια τα παιδιά πηγαίνουν στην αίθουσα Η/Υ και εκεί η κάθε ομάδα γράφει και εικονογραφεί την ιστορία της με τα εργαλεία του λογισμικού STORY JUMBER ώστε να πάρει το παραμύθι τους ηλεκτρονική μορφή (e-book).

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ5) Γίνεται διαγωνισμός καλύτερης λαθεμένης ιστορίας.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ6) Τέλος, φτιάχνεται μια ομαδική αφίσα με όλες τις ιστορίες των παιδιών.   


Δημιουργός Σεναρίου: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΡΙΚΑΛΙΤΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Λαθεύοντας ιστορίες» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2393