Φάση Σεναρίου
Χημεία (Γενικό Λύκειο)
Ιστορική εξέλιξη
10λεπτά
Οι μαθητές με τη βοήθεια ενός χρονολογίου, έχουν τη δυνατότητα να παρατηρήσουν πώς οι επιστήμονες προσπάθησαν να ταξινομήσουν τα χημικά στοιχεία στο πέρασμα του χρόνου. Η εμπέδωση των πληροφοριών αυτών γίνεται με τη βοήθεια ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού στο οποίο θα πρέπει να γίνει η τοποθέτηση των στοιχείων στη σωστή θέση του περιοδικού πίνακα με βάση το κριτήριο της τελικής ταξινόμησής τους. (Επίτευξη στόχου 1 και 2)
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ Διευκρίνιση
Κάντε κλικ στα βέλη για να παρακολουθήσετε την ιστορική εξέλιξη δημιουργίας του περιοδικού πίνακα (Επίτευξη στόχου 1)
Με την έννοια ατομικό βάρος θεωρούσαν το κατά πόσο μεγαλύτερη είναι η μάζα ενός ατόμου συγκρινόμενη με τη μάζα 1 ατόμου υδρογόνου (Η).
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ Διευκρίνιση
Τοποθετήστε τα στοιχεία του περιοδικού πίνακα στη σωστή θέση, με βάση το κριτήριο κατάταξής τους. (Επίτευξη στόχου 2)
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΡΑΑΜ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).