Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας (Δημοτικό)
Το θέμα μας μέσα από τα μαθήματα.
Γλώσσα
Τώρα που μάθαμε να διαβάζουμε και να γράφουμε σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να διαβάσουμε παραμύθια σχετικά με τα δόντια και γιατί όχι να γράψουμε και εμείς το δικό μας παραμύθι.
Θα είχε ενδιαφέρον να συζητήσουμε για διαφημίσεις οδοντόκρεμας και οδοντόβουρτσας που είδαμε και μας εντυπωσίασαν και να πούμε και από μία δική μας.
Θα μπορούσαμε να γράψουμε μερικές απορίες μας για να τις ρωτήσουμε στον οδοντογιατρό όταν θα έρθει στο σχολείο μας.
Μαθηματικά
Με τη βοήθεια ενός καθρέφτη θα μετρήσουμε τα δόντια που υπάρχουν στο στόμα μας, θα αφαιρέσουμε τα δόντια που βγήκαν και θα προσθέσουμε τα καινούρια που θα βγουν.
Θα υπολογίσουμε πόσα περισσότερα δόντια θα έχουμε όταν θα είμαστε στην Έκτη δημοτικού και πόσα όταν θα τελειώσουμε το Λύκειο.
Αισθητική Αγωγή
Θα ζωγραφίσουμε αφίσες με τα παραμύθια που θα διαβάσουμε.
Θα κατασκευάσουμε ταμπλό που δείχνουν τα δόντια μας, τις τροφές που αρρωσταίνουν τα δοντάκια μας που αν και είναι τόσο νόστιμες πρέπει να τις αποφεύγουμε και τις τροφές που βοηθάνε τα δόντια μας να είναι γερά και χαρούμενα.
Θα φτιάξουμε κι ένα φωτεινό ήλιο με ακτίνες τις παλιές μας οδοντόβουρτσες, το όπλο μας για ένα φωτεινό χαμόγελο.
Θεατρική Αγωγή
Θα κάνουμε θεατρικό παιχνίδι με τα παραμύθια που θα ακούσουμε.
Θα παίξουμε και το έργο: "Ο οδοντίατρος και ο Τάκης με το χαλασμένο δόντι". Θα έχει πολύ πλάκα.
Μουσική
Μπορούμε να τραγουδήσουμε ποιηματάκια ή συνθήματα που γράψαμε στις αφίσες μας.