Φάση Σεναρίου

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας (Δημοτικό)

Γερά δόντια, χαρούμενα παιδιά

3 ώρες

Το θέμα μας μέσα από τα μαθήματα.

120λεπτά

Γλώσσα

Τώρα που μάθαμε  να διαβάζουμε  και  να  γράφουμε  σκεφτήκαμε  ότι  θα μπορούσαμε  να διαβάσουμε  παραμύθια  σχετικά με  τα  δόντια   και  γιατί όχι  να  γράψουμε  και  εμείς  το δικό μας παραμύθι.

Θα είχε  ενδιαφέρον  να συζητήσουμε για διαφημίσεις οδοντόκρεμας και οδοντόβουρτσας που είδαμε και μας εντυπωσίασαν και  να πούμε και από μία δική μας.

Θα  μπορούσαμε  να  γράψουμε  μερικές  απορίες  μας  για  να  τις   ρωτήσουμε    στον οδοντογιατρό όταν θα έρθει στο σχολείο μας.

 

Μαθηματικά

Με τη βοήθεια ενός καθρέφτη  θα μετρήσουμε τα δόντια που υπάρχουν στο στόμα μας, θα αφαιρέσουμε τα δόντια που βγήκαν και θα προσθέσουμε τα καινούρια που θα βγουν.

Θα  υπολογίσουμε  πόσα  περισσότερα  δόντια  θα  έχουμε  όταν  θα  είμαστε  στην  Έκτη δημοτικού και πόσα όταν θα τελειώσουμε το Λύκειο.

 

Αισθητική Αγωγή

Θα ζωγραφίσουμε αφίσες με τα παραμύθια που θα διαβάσουμε.

Θα κατασκευάσουμε ταμπλό  που δείχνουν τα δόντια μας, τις τροφές που αρρωσταίνουν τα  δοντάκια  μας  που  αν  και  είναι  τόσο  νόστιμες  πρέπει  να  τις  αποφεύγουμε  και  τις τροφές που βοηθάνε τα δόντια μας να είναι γερά και χαρούμενα.

Θα φτιάξουμε  κι  ένα φωτεινό  ήλιο με  ακτίνες  τις παλιές μας οδοντόβουρτσες,  το  όπλο μας για ένα φωτεινό χαμόγελο.

 

Θεατρική Αγωγή

Θα  κάνουμε θεατρικό παιχνίδι με τα παραμύθια που θα ακούσουμε.

Θα παίξουμε  και  το  έργο: "Ο οδοντίατρος και ο Τάκης με το χαλασμένο δόντι". Θα έχει πολύ πλάκα.

 

Μουσική

Μπορούμε να  τραγουδήσουμε ποιηματάκια ή συνθήματα που γράψαμε στις αφίσες μας.


Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΑΛΑΤΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Γερά δόντια, χαρούμενα παιδιά» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2529