Φάση Σεναρίου

Ευέλικτη Ζώνη (Δημοτικό)

Μες στο μουσείο θέλω να γίνω πορτρέτο κι εγώ

3 ώρες

Τι είναι Μουσείο;

15λεπτά

Οι αντιλήψεις των μαθητών σχετικά με το μουσείο μπορεί να ανιχνευθούν με τη δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη. Την κατεύθυνση αυτή υποστηρίζει η χρήση του ανοιχτού λογισμικού έκφρασης και εννοιολογικής χαρτογράφησης kidspiration. Η εκπαιδευτικός χρησιμοποιώντας υπολογιστή και βιντεοπροβολέα στην τάξη, εισάγει στο περιβάλλον του λογισμικού τις έννοιες που διατυπώνουν οι μαθητές απαντώντας σε ερωτήσεις όπως: «Τι σας έρχεται στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη μουσείο;», «έχετε επισκεφτεί ποτέ κάποιο μουσείο;», «τι σας έκανε εντύπωση;», «τι θυμάστε;», «θα θέλατε να επισκεφτείτε ξανά κάποιο μουσείο;» κλπ. δημιουργώντας ένα διάγραμμα, το οποίο μπορεί να εκτυπωθεί και να φιλοξενηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης.


Δημιουργός Σεναρίου: Στέλα-Μαρίνα Κωστάκη (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Μες στο μουσείο θέλω να γίνω πορτρέτο κι εγώ» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2589