Φάση Σεναρίου
Κοινωνικές - Πολιτικές επιστήμες (Δημοτικό)
Βιωματική δράση,αξιολόγηση.
Έχοντας ολοκληρώσει την κατανόηση της κοινωνικής συνθήκης, προχωράμε στην αξιολόγηση της παρέμβασης με βιωματική δράση. Στο χώρο του σχολείου ή στο χώρο του σπιτιού,εφόσον έχει υπάρξει συνεννόηση με τον γονέα,την οποία επιδιώκουμε, δημιουργούμε έναν ακατάστατο χώρο και ζητάμε από το παιδί να μας τον περιγράψει και να μας πει αν του αρέσει. Στη συνέχεια, το προτρέπουμε να μας βοηθήσει να τακτοποιήσουμε το χώρο. Η δραστηριότητα θα είναι απλή και εύκολη με ευχάριστη μουσική και η στάση μας εξαιρετικά ενθαρρυντική. Το παιδί θα ολοκληρώσει μαζί μας τη δράση και θα αναπτύξει αισθήματα αυτοπεποίθησης, ηρεμίας και ικανοποίησης.
Ολοκληρώνοντας, προβάλλουμε στην αρχική μας αίθουσα τις ερωτήσεις αντιστοίχισης και τις εκφράσεις σωστού/λάθους.Με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα, με το χέρι του ή τον ειδικό μαρκαδόρο οδηγούμε το παιδί να επιλέξει τη σωστή απάντηση. Η αλληλεπίδρασή του με το διαδραστικό μέσον γίνεται με ευχάριστο και αβίαστο τρόπο, δημιουργώντας συνθήκες παιχνιδιού. Έχοντας επιβεβαιώσει την ορθότητα των απαντήσεων επιβραβεύουμε την προσπάθειά του με την επικόλληση αντικειμένου θετικής ενίσχυσης(γελαστή φατσούλα), στην προσωπική του καρτέλα που είναι αναρτημένη στο χώρο με τον τίτλο "Τι μπορώ να κάνω".
Με τον τρόπο αυτό γίνεται η ανασκόπηση του θέματος και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της.
Βοήθησε να κάνουμε τη μαμά χαρούμενη!
Μαθαίνω και γω να κρατάω το δωμάτιό μου καθαρό.
Δημιουργός Σεναρίου: Δημήτρης Αίσωπος (Εκπαιδευτικός)