Φάση Σεναρίου

Φυσική (ΠΕ) (Δημοτικό)

Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

3 ώρες

Έναυσμα - Προβληματισμός

20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1.doc

1η  Δραστηριότητα – Αφόρμηση  (10΄ λεπτά)

Στην αρχή του μαθήματος ο εκπαιδευτικός κάνει μια γρήγορη σύνδεση με όσα έχει συζητήσει στην τάξη με τους μαθητές στα προηγούμενα μαθήματα αναφορικά με την ενέργεια, τη χρησιμότητα και τα είδη της.

Στη συνέχεια προβάλλει στον πίνακα της τάξης την ιστοσελίδα "Το σχολείο της ενέργειας" όπου αναφέρονται τα "μυστικά" της ενέργειας και η κύρια πηγή ενέργειας.

2η  Δραστηριότητα – Ανάδειξη ιδεών  (5΄ λεπτά)

Ακολουθεί ολιγόλεπτη συζήτηση (περίπου 5΄) ανάμεσα σε όλους τους μαθητές της τάξης και με αφορμή τις πληροφορίες που δόθηκαν ο εκπαιδευτικός επιδιώκει να αναδείξει τις ιδέες των μαθητών για την ενέργεια, που τη βρίσκουμε και πως τη χρησιμοποιούμε.

Οι ομάδες συμπληρώνουν στη συνέχεια ένα εννοιολογικό χάρτη στο 1ο Φύλλο εργασίας .


Ενέργεια - Πηγές


Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2726