Φάση Σεναρίου

Ιστορία (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

3 ώρες

Αξιολόγηση

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_4.doc

Οι μαθητές συγκεντρώνονται στη σχολική τους αίθουσα και αξιολογούν τη διαδικασία αλλά και αξιολογούνται από τον διδάσκοντα.Η αξιολόγηση λαμβάνει υπόψη τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους ανά ζεύγος και εντός της ομάδας. Ο καθηγητής αξιολογείται ως προς τη συνεισφορά του από τους μαθητές και αυτοαξιολογείται. Η διαδικασία αξιολογείται από κοινού. Όσον αφορά τους μαθητές αξιολογείται επίσης και η ικανότητά τους να αποδώσουν περιληπτικά (σε ιστοριογραφική μορφή) τα ευρήματά τους σε διαφάνειες και να συνθέσουν γραπτό κείμενο (άρθρο). Ο καθηγητής αξιολογεί και την ικανότητα της κάθε ομάδας να αντλήσει ιστορικές πληροφορίες από επιλεγμένες ιστορικές πηγές. Οι μαθητές καταγράφουν τις δυσκολίες που συνάντησαν με τη βοήθεια του φύλλου εργασίας που τους δίδεται και του διαδραστικού εργαλείου.


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΣΤΑΒΑΣΙΛΗΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2791