Φάση Σεναρίου

Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Γυμνάσιο)

Getting closer through music

2 ώρες

Μάρτιος-Απρίλιος-Μάιος

900λεπτά

Η ΦΑΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ

Μάρτιος

Αρχικά επικοινωνούμε  μέσω skype και ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος. Κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης  αποφασίζουμε από κοινού  ποιό θα είναι το επόμενο θέμα μας. Επιλέγουμε να αφιερώσουμε τον Μήνα Μάρτιο  σε ένα χαρακτηριστικό πρόσωπο κάθε χώρας. Έτσι η Ελληνική ομάδα αποφασίζει να παρουσιάσει  τον λαϊκό μας ήρωα, Καραγκιόζη, ενώ οι Ρουμάνοι συνεργάτες τον δικό τους λαϊκό  ήρωα «Tandala».  

Οι Έλληνες μαθητές ανεβάζουν μια παράσταση Καραγκιόζη με θέμα «Ο Καραγκιόζης και οι περιπέτειες του Οδυσσέα». Τα παιδιά κατασκευάζουν μόνοι τους τις φιγούρες της παράστασης και ύστερα από πολλές πρόβες, το παρουσιάζουν στους μαθητές της Α΄ γυμνασίου, στα πλαίσια του μαθήματος της Οδύσσειας. Παράλληλα, το θέατρο σκιών ανεβαίνει και στο twinspace με αγγλικούς υπότιτλους, ώστε να το δουν και οι Ρουμάνοι φίλοι μας.

Τέλος, τραγουδάμε το ρουμάνικο «Tandala» και οι συνεργάτες μας τον «Καραγκιόζη» του Σαββόπουλου.

Απρίλιος-Μάιος

Ολοκληρώνονται  οι διάφορες δραστηριότητες του έργου μας και αρχίζουμε την αξιολόγησή του. Χρησιμοποιώντας συνεργατικά web 2.0 εργαλεία και ερωτηματολόγια οι μαθητές και οι καθηγητές του έργου έχουν την ευκαιρία να εκφέρουν τη γνώμη τους για το έργο.

 Παράλληλα, η αξιολόγηση γίνεται τόσο από τους γονείς των παιδιών όσο και από τις διευθύντριες των δύο σχολείων.


ΜΑΡΤΙΟΣ-SKYPE


ΜΑΡΤΙΟΣ-ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ


ΜΑΡΤΙΟΣ-PACALA


ΜΑΡΤΙΟΣ-ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΣ


ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ


ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΡΟΥΜΑΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΜΑΪΟΣ- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ


http://new-twinspace.etwinning.net/c/portal/layout?p_l_id=32740349
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Getting closer through music» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2845