Φάση Σεναρίου

Ευέλικτη Ζώνη (Δημοτικό)

Μαθαίνοντας να κυκλοφορώ στο δρόμο με ασφάλεια!

3 ώρες

"Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης" & τα φωτεινά μπαλόνια

60λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_0.pdf

Διαβάζουμε στα παιδιά το παραμύθι της  Γαλάτεια Σουρέλη «Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης» και εξηγούμε τον συμβολισμό των χρωμάτων ενός φωτεινού σηματοδότη και την εναλλαγή τους. Ονομάζουμε το κόκκινο και το πράσινο ανθρωπάκι Γρηγόρη και Σταμάτη και παρουσιάζουμε το φωτεινό σηματοδότη για πεζούς και για τα οχήματα.  Έπειτα τους δίνουμε το φύλλο εργασίας 1, στο οποίο κατασκευάζουν μόνα τους έναν φωτεινό σηματοδότη και τον επεξεργάζονται. Έπειτα, αφού έχουν κατανοήσει τη λειτουργία του, παίζουμε το παιχνίδι "Τα φωτεινά μπαλόνια".Έχουμε φουσκώσει με ήλιο τρία μπαλόνια, ένα πράσινο, ένα κόκκινο και ένα πορτοκαλί, τα οποία παίζουν το ρόλο του φωτεινού σηματοδότη. Όταν σηκώνουμε το κόκκινο μπαλόνι, η τάξη σιωπεί. Όταν σηκώνουμε το πορτοκαλί μπαλόνι, τα παιδιά χειροκροτούν με αργό ρυθμό ενώ όταν σηκώνουμε το πράσινο μπαλόνι, τα παιδιά χειροκροτούν με γρήγορο ρυθμό. Το παιχνίδι συνεχίζεται με την εναλλαγή των μπαλονιών. Τέλος, πηγαίνουμε στους υπολογιστές και χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου με τίτλο "Μαθαίνωνα κυκλοφορώ με ασφάλεια (2009)" κάνουμε τη δραστηριότητα εμπέδωσης που φαίνεται στην επισυναπτόμενη εικόνα.


Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης


Εκπαιδευτικό Λογισμικό " Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια (2009) "


Δημιουργός Σεναρίου: μαρία γαϊτανίδη (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Μαθαίνοντας να κυκλοφορώ στο δρόμο με ασφάλεια!» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2888