Ομάδες Προσανατολισμού , Τομείς, Ειδικότητες.
45λεπτά
Ο χώρος εφαρμογής της 1ης φάσης όπως και των επομένων, πραγματοποιείται στο Εργαστήριο Πληροφορικής. Δίνεται η δυνατότητα στους/στις μαθητές/τριες να δουλέψουν και από το σπίτι τους συμπληρωματικά επειδή τους παρέχεται από την πλατφόρμα το πρόγραμμα του ΑΒΑΚΙΟΥ αλλά και η εφαρμογή epaggelmatikos_prosanatolismos. Στην τάξη χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες δυο ατόμων. Κάθε ομάδα θα δουλεύει συνεργατικά σε έναν υπολογιστή. Οι υπολογιστές τοποθετούνται σε θρανία τοποθετημένα σε σχήμα, Π. Είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και στην επιφάνεια εργασίας ανοίγουμε το εγκαταστημένο πρόγραμμα ΑΒΑΚΙΟ. Από το βασικό μενού επιλέγουμε: Μικρόκοσμος-> Άνοιγμα-> Άνοιγμα τοπικού μικρόκοσμου και ανοίγουμε τον φάκελο «epaggelmatikos_prosanatolismos» που βρίσκεται στον σκληρό δίσκο. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε ενεργητικά-διερευνητικά να χειριστούμε τον μισοψημένο μικρόκοσμο της εφαρμογής τροποποιώντας και συμπληρώνοντας δεδομένα από το βασικό μενού του ΑΒΑΚΙΟΥ κάτι που θα ήταν απαγορευτικό εάν ανοίγαμε την εφαρμογή κατευθείαν από τον φάκελο «epaggelmatikos_prosanatolismos».
Στην εικόνα παρατηρούμε τις Ομάδες Προσανατολισμού, τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων (Γενικής Παιδείας και Ειδικότητας). Εμφάνισε Οδηγίες-Πληροφορίες με τα διαδραστικά σημεία. Διάρκεια 5΄
Πατήστε το κουμπί πάνω αριστερά για να εμφανιστούν οι 22 ώρες εβδομαδιαία, μαθημάτων Γενικής Παιδείας
Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς και τις Ειδικότητες.
Διευκρίνιση
Οι έξι διαφάνειες απεικονίζουν τις Ομάδες Προσανατολισμού της Α΄ τάξης με τους αντίστοιχους Τομείς της Β΄ τάξης αλλά και τις Ειδικότητες της Γ΄ τάξης επίσεις αναφέρονται και τα μαθήματα της κάθε Ο. Προσανατολισμού με το πάτημα του κουμπιού πάνω αριστερά.
Όπου υπάρχει η κόκκινη απόχρωση δηλώνει για την συγκεκριμένη σχολική χρονιά δεν θα λειτουργήσει η ειδικότητα ή ο τομέας.
Πληροφοριακό μέρος ΑΒΑΚΙΟΥ
Διευκρίνιση
Οδηγηθείτε αφού ανοίξετε το ΑΒΑΚΙΟ στην εφαρμογή epaggelmatikos_prosanatolismos.
Επάγγελμα-Ειδικότητα -Τομέας-Ομάδα Προσανατολισμού.
Μαθητής Γ΄ τάξης Γυμνασίου προβληματίζεται για την επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού στο ΕΠΑ.Λ.
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΘΕΟΛΟΓΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Το σενάριο «ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ» έχει χαρακτηριστεί ως
Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει
κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2909