Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.

1 ώρα

Δημιουργώ quiz με χρήση της δομής επιλογής.

20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fillo_ergasias_meros_c.pdf

Ο καθηγητής αναθέτει στις ομάδες να φτιάξουν το δικό τους quiz, το οποίο θα αποτελείται από 8 ερωτήσεις. Η θεματολογία των ερωτήσεων αποτελεί επιλογή της ομάδας ανάλογα με τις γνώσεις και τα ενδιαφέροντά τους.

Στο επόμενο βήμα, ο καθηγητής ζητάει από τους μαθητές να σχεδιάσουν μια κρεμάλα. Αυτή η κρεμάλα θα πρέπει να συντίθεται σε 8 ενδυμασίες. Η πρώτη ενδυμασία θα περιλαμβάνει μόνο την κρεμάλα, στη δεύτερη προστίθεται το κεφάλι, στην τρίτη σχεδιάζονται και τα μάτια και καταλήγει στην όγδοη να έχει ολοκληρωθεί η φιγούρα του κρεμασμένου.

Σκοπός του σεναρίου είναι, όταν η απάντηση που δίνεται είναι λανθασμένη, να προστίθενται στοιχεία στην κρεμάλα, ενώ αν η απάντηση είναι σωστή η κρεμάλα να παραμένει ίδια. Οι μαθητές καλούνται να προσθέσουν την αλλαγή της ενδυμασίας στο κατάλληλο τμήμα εντολών μέσα στη δομή επιλογής.

Οι μαθητές/τριες που ολοκληρώνουν το quiz, ενθαρρύνονται να βοηθήσουν τις ομάδες που δυσκολεύονται. Ο καθηγητής επιβλέπει και είναι σε θέση να καθοδηγήσει τους μαθητές στην επίλυση του προβλήματος.


Δημιουργός Σεναρίου: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2966