Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Αυτοαξιολόγηση μέσα από παιχνίδι, συζήτηση
Διοργανώνεται ένα παιχνίδι γνώσεων. Οι μαθητές/τριες αλλάζουν υπολογιστές και καλούνται να απαντήσουν στις ερωτήσεις που δημιούργησαν οι συμμαθητές τους. Η ομάδα που έχει τα λιγότερα στοιχεία στην κρεμάλα θεωρείται νικήτρια. Μέσα από την επαφή με δραστηριότητες των άλλων ομάδων δίνεται το έναυσμα για την αυτοαξιολόγηση της κάθε ομάδας.
Η διδακτική ώρα κλείνει με μια ανακεφαλαίωση από τον καθηγητή. Οι μαθητές/τριες εκφράζουν πιθανές απορίες ή δυσκολίες που συνάντησαν κατά την υλοποίηση του σεναρίου. Οι μαθητές/τριες αναφέρουν πιθανές παρεμβάσεις που θα οδηγούσαν σε καλύτερο αποτέλεσμα της εργασίας τους. Ο καθηγητής καθ' όλη τη διάρκεια εκτελεί διαμορφωτική αξιολόγηση βασιζόμενος σε σκάρα αξιολόγησης των στόχων που έχουν τεθεί από το σενάριο.