Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.

1 ώρα

Αυτοαξιολόγηση μέσα από παιχνίδι, συζήτηση

10λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fillo_ergasias_meros_d.pdf skara_aksiologisis.pdf

Διοργανώνεται ένα παιχνίδι γνώσεων. Οι μαθητές/τριες αλλάζουν υπολογιστές και καλούνται να απαντήσουν στις ερωτήσεις που δημιούργησαν οι συμμαθητές τους. Η ομάδα που έχει τα λιγότερα στοιχεία στην κρεμάλα θεωρείται νικήτρια. Μέσα από την επαφή με δραστηριότητες των άλλων ομάδων δίνεται το έναυσμα για την αυτοαξιολόγηση της κάθε ομάδας.

Η διδακτική ώρα κλείνει με μια ανακεφαλαίωση από τον καθηγητή. Οι μαθητές/τριες εκφράζουν πιθανές απορίες ή δυσκολίες που συνάντησαν κατά την υλοποίηση του σεναρίου. Οι μαθητές/τριες αναφέρουν πιθανές παρεμβάσεις που θα οδηγούσαν σε καλύτερο αποτέλεσμα της εργασίας τους. Ο καθηγητής καθ' όλη τη διάρκεια εκτελεί διαμορφωτική αξιολόγηση βασιζόμενος σε σκάρα αξιολόγησης των στόχων που έχουν τεθεί από το σενάριο.


Δημιουργός Σεναρίου: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2967