Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Δημιουργία φωτομοντάζ
Επιτέλους ώρα για διασκεδαστική δουλειά!
Και στη φάση αυτή οι μαθητές/τριες θα πρέπει να εργαστούν σε ομάδες -κατά προτίμηση 2 ατόμων, ανάλογα πάντα με το πλήθος των μαθητών/τριών και τις δυνατότητες του εργαστηρίου Πληροφορικής.
Εδώ καλούνται να βρουν μόνοι τους από το Διαδίκτυο τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσουν, να εφαρμόσουν όλα όσα έμαθαν μέσα από τη συγκεκριμένη μαθησιακή διαδικασία και να δημιουργήσουν ένα ευφάνταστο φωτομοντάζ αξιοποιώντας τόσο τις τεχνικές δεξιότητες που μόλις απέκτησαν, όσο και άλλες που ήδη κατέχουν, όπως πρωτοτυπία, γόνιμη φαντασία, καλαισθησία κ.α.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος χρησιμοποιείται η μέθοδος της διαμορφωτικής αξιολόγησης για όλες τις δραστηριότητες. Ο εκπαιδευτικός σχηματίζει άποψη για τις επιδόσεις των ομάδων και των μελών τους παρατηρώντας συνεχώς τον τρόπο που εργάζονται. Επιπλέον, μετά το τέλος των απαιτούμενων διδακτικών ωρών, αξιολογεί το συμπληρωμένο φύλλο εργασίας και τα ψηφιακά παραδοτέα (εικόνες).
Δημιουργήστε ένα ευφάνταστο φωτομοντάζ.
Δημιουργός Σεναρίου: Αναστασία Μπάρτζη (Εκπαιδευτικός)