Φάση Σεναρίου
Ιστορία (ΠΕ) (Δημοτικό)
Ο χρόνος, ο χώρος, οι άνθρωποι
90λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias.pdf
Οι μαθητές/τριες προσεγγίσουν διερευνητικά την Αρχαία Αγορά της Αθήνας ως χώρο που περιλάμβανε οικονομικά, πολιτικά, θρησκευτικά, κοινωνικά και πολιτισμικά στοιχεία. Αναλύουν και συνδέσουν δεδομένα προκειμένου να δημιουργήσουν νέα πρότυπα παρουσίασης του αρχαιολογικού αυτού χώρου.
Από την Προϊστορία ... Διευκρίνιση
Μια μικρή ανασκόπηση γνώσεων σχετικά με τις ιστορικές περιόδους από την Προϊστορία μέχρι τη Σύγχρονη Εποχή σύμφωνα με τα κριτήρια που χρησιμοποιούν οι ιστορικοί και οι αρχαιολόγοι. Πού βρίσκεται ο Χρυσός Αιώνας του Περικλή;
... στην Ιστορία
Εννοιολογικός χάρτης της ΑΓΟΡΑΣ Διευκρίνιση
Συνδεθείτε με το λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης MIND MAP MAKER και δημιουργήστε τον εννοιολογικό χάρτη για την ΑΓΟΡΑ.
Οι μαθητές αναζητούν την ερμηνεία της λέξης «αγορά» και την πολλαπλή σημασία της (οικονομική, πολιτιστική, κοινωνική).
Οι Γλωσσολόγοι και η λέξη ΑΓΟΡΑ Διευκρίνιση
Συζητήστε τις παρακάτω ερωτήσεις και αναζητήστε την ερμηνεία της λέξης σε ψηφιακά λεξικά.
Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα: Το Λεξικό της Κοινής Ελληνικής
Βικιλεξικό: Το ελεύθερο λεξικό
Η Αρχαία Αγορά της Αθήνας
Βρες ποιος μιλάει ... Διευκρίνιση
Ποιος μπορεί να λέει τις φράσεις που βλέπετε; Αντιστοιχήστε τα πρόσωπα με τις φράσεις. Θα σας βοηθήσει η παραπάνω παρουσίαση!
Έλα να ανακαλύψουμε τα κτίρια της Αρχαίας Αγοράς
Οι... "κουκουβάγιες" της Αρχαίας Αγοράς
Τα κεραμικά της Αρχαίας Αγοράς
Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά...
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΑ ΜΑΝΤΖΑΡΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΟΡΝΑΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ/ΚΑΣΚΑΜΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΙΤΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ/ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).