Φάση Σεναρίου
Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Δημοτικό)
Παρουσίαση της εργασίας σε εκδήλωση
Η ολοκληρωμένη δράση θα παρουσιαστεί σε γονείς; και μαθητές/τριες του σχολείου.
Την ημέρα της εκδήλωσης οι μαθήτριες (5 Καρυάτιδες +1 του Βρετανικού Μουσείου ) θα έχουν μάθει η κάθε μία χωριστά μία πρόταση από το "Βιογραφικό" τους ή από το επισυναπτόμενο έγγραφο ώστε να το κοινό να πάρει πληροφορίες για τις Καρυάτιδες και την Παγκόσμια Ακτινοβολία τους!
Μέσα από τη βιωματική προσέγγιση των μνημείων της Ακρόπολης και των Καρυατίδων οι μαθητές/τριες θα κατανοήσουν ότι ζούμε σε μια χώρα που η κάθε σπιθαμή του εδάφους της μαρτυρεί πολιτισμό και ιστορία. Είναι ένα προνόμιο μοναδικό το οποίο όμως δημιουργεί τη σοβαρή υποχρέωση της προστασίας αυτής της κληρονομιάς. Θα γίνει κατανοητό, ότι η προστασία των έργων του πολιτισμού δεν είναι μόνο ηθικό χρέος. Είναι και συμφέρον, επειδή η πολιτιστική κληρονομιά αποτελεί πλούτο με την κυριολεκτική σημασία των λέξεων. Ακόμη περισσότερο τα μνημεία, ως παράγοντες ακτινοβολίας του πολιτισμού μας είναι πηγή κύρους για τη χώρα μας που εξασφαλίζεται με τους κατάλληλους θεσμούς, με κατάλληλα τεχνικά έργα αλλά και τη δημιουργία Μουσείων.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ
Εάν δεν προλάβουν οι μαθήτριες να μάθουν τα λόγια μπορούν να διαβάσουν στο κοινό το «Βιογραφικό» των Καρυατίδων. Καθώς θα έχουν την πρόταση γραμμένη από την πίσω πλευρά του εγγράφου ας υπάρχει εκτυπωμένο το Ερέχθειο ή κάποια φωτογραφία με Καρυάτιδα/δες(όπως στην εικόνα 3).
Καλή επιτυχία!
Εικόνα 1 : ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΗ ΑΔΕΡΦΗ
Εικόνα 2: ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΗ ΑΔΕΡΦΗ
Εικόνα 3: ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ "ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ"ΤΩΝ ΚΑΡΥΑΤΙΔΩΝ
Εάν δεν προλάβουν οι μαθήτριες να μάθουν τα λόγια μπορούν να διαβάσουν στο κοινό το «Βιογραφικό» των Καρυατίδων. Καθώς θα έχουν την πρόταση γραμμένη από την πίσω πλευρά του εγγράφου ας υπάρχει εκτυπωμένο το Ερέχθειο ή κάποια φωτογραφία με Καρυάτιδα/δες.
Καλή επιτυχία!