Φάση Σεναρίου

Χημεία (Γυμνάσιο)

Η Αιθανόλη

2 ώρες

Ζυμώσεις - Ένζυμα

10λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_2_aithanoli.docx

Οι μαθητές παρακολουθούν το video με τη ζύμωση του μούστου. Ο διδάσκων εισάγει διερευνητικά ερωτήματα και καθοδηγεί τους μαθητές να οικοδομήσουν τη νέα γνώση και να διορθώσουν τις ενδεχόμενα εσφαλμένες προϋπάρχουσες αντιλήψεις τους. 

Οι μαθητές οδηγούνται στην διατύπωση των ορισμών της ζύμωσης και των ενζύμων, καθώς και σε συμπεράσματα σχετικά με τη χρησιμότητα των ενζύμων και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, σε σύγκριση με τους ανόργανους καταλύτες.

Οι απόψεις των μαθητών διορθώνονται και συμπληρώνονται από τον διδάσκοντα.

Σε κάθε ομάδα, όλα τα μέλη αναζητούν, συζητούν και συναποφασίζουν.

Στη φάση αυτή, τις απαντήσεις της ομάδας τις παρουσιάζει στην ολομέλεια ο "Καθηγητής Βιολογίας" κάθε ομάδας.


Ζύμωση και οινοποιία

Επιλέξτε: Η Χημεία του άνθρακα-->Αλκοόλες και Ζυμώσεις--> και από τις Παρουσιάσεις "Αλκοολική Ζύμωση και Οινοποιία" .

H αυστηρή εξειδίκευση των ενζύμων


Ερώτηση 4


Ζυμώσεις


Ερώτηση 1


Ερώτηση 2


Ερώτηση 3


Ερώτηση 5


Ερώτηση 6


Δημιουργός Σεναρίου: Ελένη Παλούμπα (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Η Αιθανόλη» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3485