Φάση Σεναρίου
Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων και Διατροφής (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)
Αξιολόγηση
10λεπτά
Για να αξιολογηθούν οι γνώσεις και οι στάσεις των μαθητών/τριών που αφορούν τη σχέση περιβάλλοντος με τη γεωργία χρησιμοποιείται το διαδραστικό εργαλείο με το οποίο καλούνται να επιλέξουν τις λέξεις στα κενά που υπάρχουν στο κείμενο. Το κείμενο αυτό αναφέρεται σε όλο το περιεχόμενο της θεματικής ενότητας και η σωστή συμπλήρωσή του πιστοποιεί την υλοποίση των στόχων. Τα κενά συμπληρώνονται από τις ομάδες των μαθητών και οι απαντήσεις συζητιούνται στην ολομέλεια.
Τι μάθαμε;
Δημιουργός Σεναρίου: ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΥΤΕΡΠΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Γεωργία και Περιβάλλον» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).