Warum studieren? - Γιατί να σπουδάσω?

Γερμανική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)

Warum studieren? - Γιατί να σπουδάσω?

3 ώρες
Γενική περιγραφή περιεχομένου

Θεματική του σεναρίου είναι "σπουδές" και "γιατί να σπουδάσω". Είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ την ηλικιακή ομάδα, που απευθύνεται το σενάριο. Ταυτόχρονα ασχολείται με το γραμματικό φαινόμενο των δευτερουσών προτάσεων (σύνταξή και κατανόηση) Finalsatz / Doppelkonjuktionen / Kausalsatz.

Μέσα από την εισαγωγή νέου λεξιλογίου, το νέο και παλιό γραμματικό φαινόμενο, ωθεί τους νέους να χρησιμοποιήσουν περισσότερο την Γλώσσα στόχο (Γερμανικά), προτρέποντάς τους μέσα από διαδικασίες να αναρωτηθούν, να σκεφτούν, να συζητήσουν μεταξύ τους και να παρουσιάσουν τις θέσεις τους (με επιχειρήματα) προφορικά!


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Κατανόηση και σύνταξη δευτερουσών προστάσεων (Finalsatz, Doppelkonjuktionen, Kausalsatz)

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Γενικό Λύκειο
Θεματική Ταξινομία
Γερμανική Γλώσσα >
Τύπος Διαδραστικότητας
Συνδυασμός παθητικής και ενεργητικής μάθησης
Επίπεδο Διαδραστικότητας
μεσαίο
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Εισαγωγή στο θέμα
20λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Αίθουσα διδασκαλίας με Η/Υ, Ιντερνετ & βιντεοπροτζέκτορα ή εργαστήριο Η/Υ
Γραμματικό φαινόμενο 1
25λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
εργαστήριο Η/Υ
Γραμματικό φαινόμενο 2
45λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
εργαστήριο Η/Υ
Επανάληψη και εμπέδωση μέσω προσωπικής εργασίας
45λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
εργαστήριο Η/Υ
Διδακτικοί Στόχοι
Να προβληματιστούν, να γνωρίσουν και να κατανοήσουν το θέμα "σπουδές"
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
Δευτερεύουσες προτάσεις,
Υλικοτεχνική υποδομή
Η/Υ, προβολικό μηχάνημα, Ίντερνετ, εργαστήριο Η/Υ.

Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Warum studieren? - Γιατί να σπουδάσω?» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).