Φάση Σεναρίου

Γερμανική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)

Warum studieren? - Γιατί να σπουδάσω?

3 ώρες

Επανάληψη και εμπέδωση μέσω προσωπικής εργασίας

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
berufe_.docx

Οι μαθητές έχουν επεξεργαστεί μέχρι τώρα τις "δευτερεύουσες προτάσεις" (Finalsätze, Doppelkonjuktionen, Kausalsatz).

Αφού  πουν τις προτάσεις που ετοίμασαν και τις διορθώσουμε, χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνονται οι εξής ιστότοποι :

1) http://www.azubiyo.de/berufe/a-z

2) http://www.ausbildung.de/berufe/themen/  και

3) http://www.berufe-lexikon.de/

όπου υπάρχουν καταχωρημένα όλα τα επαγγέλματα (κάποια και με εικόνες, όλα με διευκρινήσεις κι αναλυτικές επεξηγήσεις). Με αυτόν το τρόπο θα τα ξαναθυμηθούν και θα επιλέξουν 2-3 επαγγέλματα που τους αρέσουν, να τα συζητήσουν στην ομάδα και να μας τα παρουσιάσουν μετά στην ολομέλεια (εξηγώντας και γιατί τα επέλεξαν).

Δίνεται στις ομάδες το ερώτημα: "Wo sind Sie in 5 Jahren von jetzt? Was glauben Sie, machen Sie dann?" Το συζητάνε οι ομάδες, καταγράφουν τις ιδέες /επιθυμίες / σκέψεις τους και το παρουσιάζουν με τη σειρά στην ολομέλεια της τάξης.

Σύντομη προφορική αξιολόγηση της διαδικασίας.


Berufe


Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Warum studieren? - Γιατί να σπουδάσω?» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
3783