Φάση Σεναρίου
Τεχνολογία (Γυμνάσιο)
Μελέτη περίπτωσης - Αξιολόγηση
60λεπτά
Στη τελευταία φάση εφαρμόζεται η διδακτική τεχνική της μελέτης περίπτωσης. Τα παιδιά βλέπουν ένα βίντεο παραγωγικής μονάδας (π.χ. μονάδα παραγωγής πλαστικών) και τους ζητείται να εφαρμόσουν το μοντέλο εισροές - επεξεργασία - εκροές, να σχολιάσουν το ρόλο της τεχνολογίας, να απαντήσουν σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τους συντελεστές της παραγωγής, να προτείνουν τρόπους αύξησης της κ.λπ.
Η συζήτηση που θα ακολουθήσει θα δώσει την ευκαιρία στον διδάσκοντα να διαπιστώσει τον βαθμό επίτευξης των διδακτικών στόχων που τέθησαν στην αρχή, να αξιολογήσει τους/ις μαθητές/τριες και να αναστοχαστεί πάνω στο σενάριο και όλα όσα το συνοδεύουν.
Ακολουθώντας τη γραμμή παραγωγής - Στη βιομηχανία πλαστικών
Δημιουργός Σεναρίου: Αναστάσιος Πάλλας (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Η Βιομηχανία ως σύστημα παραγωγής » έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.