Young Indianas, R U ready to explore?
Αγγλική Γλώσσα (Γυμνάσιο)
Οι μαθητές καλούνται αξιοποιώντας την αισθητική τους εμπειρία από την ψηφιακή - εικονική επίσκεψή τους στο Βρετανικό Μουσείο να προσεγγίσουν διαθεματικά το μάθημα των Αγγλικών και της Ιστορίας χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες. Οι μαθητές χωρίζονται σε 3 ομάδες με τρία διαφορετικά φύλλα εργασίας και χρησιμοποιούν τον ιστοχώρο του μουσείου ως πολιτιστικό ερέθισμα στην πρώτη φάση για να παρατηρήσουν έργα τέχνης και να εκφραστούν για αυτά και κατόπιν στη δεύτερη φάση να ψάξουν συγκεκριμένες πληροφορίες σε αυθεντικό περιβάλλον και αυθεντική γλώσσα να τις συγκεντρώσουν και να τις παρουσιάσουν στην ολομέλεια. Οι πληροφορίες εκτός απ’ το συγκεκριμένο έκθεμα αφορούν στο γενικότερο θέμα της συγκεκριμένης αίθουσας ή προθήκης. Το κοινό θέμα είναι η "Ενδυμασία και το Κόσμημα στην αρχαιότητα" αλλά στην κάθε ομάδα έχει ανατεθεί διαφορετικός πολιτισμός της αρχαιότητας 1) Αρχαία Αίγυπτος 2) Αρχαία Ελλάδα 3) Ρωμαϊκή Βρετανία. Στην τρίτη φάση με αφορμή βίντεο του μουσείο σχετικό με τα Ελγίνεια μάρμαρα αφ' ενός και απόσπασμα από το λόγο της Μελίνας Μερκούρη αφ' ετέρου οι μαθητές δημιουργούν δύο αντίπαλες ομάδες προκειμένου να προετοιμάσουν επιχειρήματα για τη λογομαχία- debate με θέμα " Επιστροφή των Ελγίνειων στην Ελλάδα" Η μία ομάδα υποστηρίζει την Ελληνική πλευρά και η άλλη τη Βρετανική. Υπάρχει μια ομάδα τριών συντονιστών που κατευθύνει τη λογομαχία. Η συζήτηση βιντεοσκοπείται και παρουσιάζεται από τους μαθητές σε άλλη τάξη που θα παίξει το ρόλο του ανώτατου όργανου λήψης απόφασης και μια από τις δύο ομάδες ανακηρύσσεται νικήτρια.

Αξιοποίηση της αισθητικής εμπειρίας από την εικονική επίσκεψη στο Βρετανικό Μουσείο με σκοπό αφ’ ενός την διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας και της Ιστορίας χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και αφ’ ετέρου την εξυπηρέτηση επιμέρους στόχων, γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων.
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΘΗΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)