Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γενικό Λύκειο)

Αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης μέσω γνωστικής σύγκρουσης.

2 ώρες

Οι μαθητές συμπληρώνουν το φύλλο εργασίας.

25λεπτά
Φύλλα Εργασίας
paremvasi_aepp_fyllo_ergasias.pdf paremvasi_aepp_apantitiko_fyllo.pdf

Κατά την πρώτη διδακτική ώρα δίνεται στους μαθητές το φύλλο εργασία με τις ερωτήσεις και το αντίστοιχο απαντητικό φύλλο. Οι μαθητές γράφουν τα ονόματα τους στο απαντητικό φύλλο και απαντούν στις ερωτήσεις.

Δίνονται προφορικές οδηγίες στους μαθητές να απαντούν στις ερωτήσεις χρησιμοποιώντας την αριστερή στήλη (αναφέρεται ως «1η απάντηση) αγνοώντας προς το παρόν τη δεξιά στήλη (2η απάντηση).

Στα πλαίσια επέκτασης του σεναρίου μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές που ολοκληρώνουν σύντομα το στάδιο αυτό να προβούν σε μετατροπή της επανάληψης, του ερωτήματος Γ, στις δύο άλλες δομές επανάληψης.


Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΚΑΛΕΦ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης μέσω γνωστικής σύγκρουσης.» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
4140