Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γενικό Λύκειο)

Αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης μέσω γνωστικής σύγκρουσης.

2 ώρες

Συζήτηση ερωτήσεων στην ολομέλεια της τάξης

15λεπτά

Στο τελευταίο στάδιο ο διδάσκων με την βοήθεια βιντεοπροβολέα προβάλει την εκτέλεση του κώδικα στο προγραμματιστικό περιβάλλον και με τη συμμετοχή των μαθητών επεξηγεί τα σημεία που χρήζουν σχολιασμού. Η επιλογή των κατάλληλων σημείων διακοπής στα προβλήματα της κατηγορίας Α καταδεικνύει πότε μια επανάληψη μπαίνει σε ατέρμονα βρόχο. Για τα προβλήματα της κατηγορίας Β επιλέγονται κατάλληλες τιμές εισόδου ώστε να γίνει σαφές ότι και στις δύο προτεινόμενες λύσεις είναι εσφαλμένες. Για το πρόβλημα της κατηγορίας Γ σχολιάζεται το γεγονός ότι η «Για» χρησιμοποιείται για συγκεκριμένο πλήθος επαναλήψεων, ενώ στη συγκεκριμένη περίπτωση η επανάληψη τερματίζει για τιμή εισόδου μηδέν. Επίσης προτείνεται να γίνει αναφορά στο σχολικό εγχειρίδιο (του μαθήματος ΑΕΠΠ), για το πότε χρησιμοποιείται η «Για».


Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΚΑΛΕΦ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης μέσω γνωστικής σύγκρουσης.» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
4143