Φάση Σεναρίου

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας (Γυμνάσιο)

Κριτικός στοχασμός μέσω της τέχνης με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.

3 ώρες

Παρατήρηση

45λεπτά

Οι μαθητές εκφράζουν τις απόψεις τους για το θέμα. Για το σκοπό αυτό δημιουργούνται μικρές ομάδες των τεσσάρων με πέντε μαθητών, ώστε να καταγράψουν τις απόψεις τους. Παρατηρούν το έργο τέχνης, το ερμηνεύουν και αποκωδικοποιούν τα άγνωστα στοιχεία του έργου.

Γίνεται  αναφορά των στοιχείων που έχουν ερμηνευτεί στα προηγούμενα στάδια, δίνονται πληροφορίες στους μαθητές για τον καλλιτέχνη, την εποχή του και το έργο του.

Οι μαθητές αφού ερμηνεύσουν το έργο οδηγούνται σε συμπεράσματα, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που συγκέντρωσαν στα προηγούμενα στάδια. Με αυτό τον τρόπο καταλήγουν σε συμπεράσματα. Έτσι κάθε αξιολογική κρίση είναι πλέον βάσιμη και εδραιωμένη με επιχειρηματολογία. Οι απορίες των μαθητών βρίσκουν λύση, γίνεται διεξαγωγή των πρώτων συμπερασμάτων  και προβαίνουν σε διανοητικές αλλαγές.


Δημιουργός Σεναρίου: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Κριτικός στοχασμός μέσω της τέχνης με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
4149