Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας (Γυμνάσιο)
Παρατήρηση
Οι μαθητές εκφράζουν τις απόψεις τους για το θέμα. Για το σκοπό αυτό δημιουργούνται μικρές ομάδες των τεσσάρων με πέντε μαθητών, ώστε να καταγράψουν τις απόψεις τους. Παρατηρούν το έργο τέχνης, το ερμηνεύουν και αποκωδικοποιούν τα άγνωστα στοιχεία του έργου.
Γίνεται αναφορά των στοιχείων που έχουν ερμηνευτεί στα προηγούμενα στάδια, δίνονται πληροφορίες στους μαθητές για τον καλλιτέχνη, την εποχή του και το έργο του.
Οι μαθητές αφού ερμηνεύσουν το έργο οδηγούνται σε συμπεράσματα, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που συγκέντρωσαν στα προηγούμενα στάδια. Με αυτό τον τρόπο καταλήγουν σε συμπεράσματα. Έτσι κάθε αξιολογική κρίση είναι πλέον βάσιμη και εδραιωμένη με επιχειρηματολογία. Οι απορίες των μαθητών βρίσκουν λύση, γίνεται διεξαγωγή των πρώτων συμπερασμάτων και προβαίνουν σε διανοητικές αλλαγές.