Φάση Σεναρίου
Μουσική (Άλλο)
ΜΕΛΩΔΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ και ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ
Για τα αντικείμενα αυτά έχουν σχεδιαστεί διαδραστικές ασκήσεις πολλαπλης επιλογής. Ο μαθητής επιλέγει μία από τις διαθέσιμες πέντε πιθανές απαντήσεις. Η κάθε μουσική εκφώνηση ακούγεται τρεις φορές πριν ο μαθητής κληθεί να απαντήσει.
Για την μελέτη του μαθήματος ο μαθητής χρειάζεται συνεργάτη που αναλαμβάνει τον ρόλο του εκφωνητή. Ο εκφωνητής εκτελεί τα ερωτήματα στο πιάνο. Το σενάριο επιπλέον, επιλύει το πρόβλημα της ατομικής μελέτης του μαθητή αντικαθιστώντας τον εκφωνητή.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Ως μελωδικό διάστημα ορίζεται, όπως είναι γνωστό, η ακουστική απόσταση ανάμεσα σε δύο φθόγγους.
Θα μπορούσαμε να κατατάξουμε τα διαστήματα σε 13 ακούσματα, όταν δεν υπερβαίνουν το διάστημα μιας οκτάβας:
- Ταυτοφωνία
- Δευτέρα μικρή
- Δευτέρα μεγάλη
- Τρίτη μικρή
- Τρίτη μεγάλη
- Τέταρτη καθαρή
- Τέταρτη αυξημένη (ή Πέμπτη ελαττωμένη)
- Πέμπτη καθαρή
- Έκτη μικρή
- Έκτη μεγάλη
- Έβδομη μικρή
- Έβδομη μεγάλη
- Όγδοη
Α1 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Α2 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Ερώτηση Α1:
Ερώτηση Α3:
Α3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Α4 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Ερώτηση Α2:
Ερώτηση Α4:
(4 ερωτήσεις)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Γνωστά θέματα που αντιστοιχούν σε γνωστά διαστήματα!
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΤΗΡΤΖΟΓΛΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΕΡΠΕ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΔΑΛΙΑΝΟΥΔΗ ΕΙΡΗΝΗ(ΡΕΝΑΤΑ) (Συντονιστής)