Φάση Σεναρίου

Μαθηματικά (ΠΕ) (Δημοτικό)

Μαθητική έρευνα: "Διαδικτυακός εκφοβισμός"

3 ώρες

Δ) Σύνθεση και Παρουσίαση

20λεπτά

Στην τελευταία φάση οι ομάδες των μαθητών, όταν ολοκληρώσουν το έργο τους, δημιουργούν μια παρουσίαση όπου καταγράφουν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους και τα παρουσιάζουν σε μια εκδήλωση στην οποία συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του σχολείου. Με τον τρόπο αυτό γίνεται η επισημοποίηση της νέας γνώσης.


Παρουσίαση αποτελεσμάτων της έρευνας

Αφού ολοκληρώσετε τη δραστηριότητα, αποθηκεύστε και τυπώστε την Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Προσθέστε διαφάνειες στην παρουσίαση για να συμπεριλάβετε όλες τις δραστηριότητες με τις οποίες ασχοληθήκατε. Συγκεκριμένα, μπορείτε να συμπεριλάβετε: (Α Φάση) Καταιγισμός ιδεών, Πηγές πληροφόρησης, (Β Φάση) Ταυτότητα της έρευνας, Εννοιολογικός χάρτης, (Γ Φάση) Ερωτηματολόγιο, Πίνακας ταξινόμησης δεδομένων, Πίνακες συχνοτήτων, Γραφήματα.

Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΖΥΜΠΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ/ΠΑΝΑΓΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ/ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Μαθητική έρευνα: "Διαδικτυακός εκφοβισμός"» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
352