Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)
Προστασία πολιτιστικής κληρονομιάς: Ταξίδι στα μνημεία της UNESCO στην Ελλάδα
2η ομάδα
Περιγραφή μεθοδολογίας- διαδικασίας
Υπο-θέμα 2ο
Οι μαθητές της δεύτερης ομάδας αναλαμβάνουν να μελετήσουν το δεύτερο υπο-θέμα "Η UNESCO και η δράση της- Γνωριμία με τα μνημεία: Παλαιοχριστιανικά και Βυζαντινά Μνημεία Θεσσαλονίκης, Επίδαυρος, Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, Ολυμπία" διερευνώντας τα παρακάτω ερωτήματα. Συγκεκριμένα, η ομάδα αναλαμβάνει δραστηριότητες, πραγματοποιεί έρευνα και προσεγγίζει περιγραφικά, ερευνητικά και κριτικά το δικό της υπο-θέμα. Παράλληλα με τα προηγούμενα, δημιουργεί το δικό της φάκελο εργασίας.Στο παρόν ψηφιακό διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε 3 διδακτικές ώρες.
Τα διερευνητικά ερωτήματα της δεύτερης ομάδας είναι τα εξής:
Τι είναι η UNESCO; Πότε ιδρύθηκε και ποιοι είναι οι στόχοι της;
Πότε εντάχθηκαν τα Παλαιοχριστιανικά και Βυζαντινά Μνημεία Θεσσαλονίκης στον κατάλογο και με ποια κριτήρια; (Περιγραφή του μνημείου)
Πότε εντάχθηκε η Επίδαυρος στον κατάλογο και με ποια κριτήρια; (Περιγραφή του μνημείου)
Πότε εντάχθηκε η Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου στον κατάλογο και με ποια κριτήρια; (Περιγραφή του μνημείου)
Πότε εντάχθηκε η Ολυμπία στον κατάλογο και με ποια κριτήρια; (Περιγραφή του μνημείου)
Στο τέλος της ερευνητικής εργασίας, η συγκεκριμένη ομάδα θα παρουσιάσει το τέχνημά της, το οποίο θα είναι ένα λεύκωμα με τα ελληνικά μνημεία.
Δραστηριότητα 1η Διευκρίνιση
Δραστηριότητα 2η
Δραστηριότητα 3η
Δραστηριότητα 4η
Χάρτης ελληνικών μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς
Ιστοσελίδα UNESCO στην Ελλάδα
Έμβλημα της UNESCO
Εισαγωγή
Ελληνικά Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς
Κριτήρια ένταξης μνημείων
Ας παίξετε...
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)