Φάση Σεναρίου
Φυσική αγωγή (Δημοτικό)
Βιωματικό
Ο χώρος του γυμναστηρίου οργανώνεται σε σταθμούς, καθένας από τους οποίους περιλαμβάνει άσκηση κάποιου στοιχείου της φυσικής κατάστασης για υγεία (πχ. αναπηδήσεις με σχοινάκι, κοιλιακοί, ανεβοκατέβασμα σκαλοπατιού, διατάσεις, jogging/γρήγορο περπάτημα). Σε κάθε σταθμό υπάρχει αναρτημένη καρτέλα με αναπαράσταση της δραστηριότητας, τα βασικά σημεία εκτέλεσης, οδηγίες οργάνωσης και τη σειρά του σταθμού στο χώρο. Οι μαθητές χωρισμένοι σε μικρές ομάδες 2-3 ατόμων περνούν από όλους τους σταθμούς. Η εντολή αλλαγής σταθμού δίνεται από το διδάσκοντα μετά από συγκεκριμένο χρόνο εκτέλεσης. Ο διδάσκων μετακινείται στο χώρο και ανατροφοδοτεί τους μαθητές στην ποιότητα της κίνησης και την προσπάθεια. Μετά την ολοκλήρωση της δράσης, τα παιδιά συγκεντρώνονται και ακολουθεί συζήτηση και κατάθεση εμπειριών από την επίδραση της κάθε άσκησης στις λειτουργίες της καρδιάς, των πνευμόνων, των μυών και των οστών αλλά και στη διάθεση. Παραδείγματα ερωτήσεων για έναρξη συζήτησης μπορούν να είναι: "Πώς αισθανθήκατε τους χτύπους της καρδιάς σας κατά την εξάσκηση;" "Ήταν ίδια σε όλους τους σταθμούς; Περιγράψτε την σε κάθε σταθμό", "Πώς ήταν η αναπνοή σας; Κανονική, Γρήγορη; Τι διαφορά είχε και σε ποιες ασκήσεις;" "Ποιους μύες αισθανθήκατε να κουράζονται σε κάθε άσκηση;" "Ποια άσκηση σας άρεσε περισσότερο; Γιατί;"
Οργάνωση σταθμών
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (Συντονιστής)